svar på kommentarer

KommentarTid
En som undrar!? om nästan allt jag köpte i stockholm:
Vilken bh storlek har du? Och vars har du köpt dom? Sjukt snygga :)
Svar: Jag har storlek 75b, jag köpte dom någonstans i stockholm, men 2 av dom skulle egentligen komma in nästa vecka men hon som jobbade där tyckte jag skulle testa dom och jag fick även köpa dom! :)
05 Maj, 16:33
Oscar om så sjukt jävla omoget:
Maja är fan inte fet, du är de som inte vågar skriva namn! sjukt jävla omoget, om du tycker de, läs inte hennes blogg! behåll dina jävla åsikter för dig själv, du är bara avis på henne! hon är inte fet lr nått sånt!

finns Maja om det är nått!<3
Svar: Tack oscar! finns här för dig också bästavän♥ sjukt snäll du är!♥

Postat av: SARAH CARLSTEN

Hoppas du fått en bra start på veckan :*



/ http://sarahcarlstens.blogg.se

2012-05-07 @ 11:02:17
URL: http://sarahcarlstens.blogg.se/

Kommentera inlägget nedan ↓

Vad heter du, lilla vän?
Lika lat som mig alltså? ;)

Din mejl:

Blogg/hemsida?:

Något på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0