nästan allt jag köpte i stockholm

Hahahha, intressant..
Tandborste
Lip balm - kola smak
Svart bh med rosa spets
Vit bh
Gräddvit bh med svart spets
Lila bh med lila spets
Vit bh med svart/grå spets
Svarta, ljusblåa och aprikos färgade spets trosor
Body lotion strawberry - body shop
Fick även någon kräm när jag köpte min body lotion
Silver kors ring (har en likadan fast en guldig också)
Ett smycke med ett M på
Nya hörlurar (har likadana men tappade 2 ploppar som passade bäst så köpte likadana igen)
Smink borttagning
Avsminknings servätter för att ta bort sminket
Parfym - Björn borg
Parfym
Köpte även godis, chips, dricka, balsam osv. Det blev några hundra också. Även present till Hanna som fyller år på fredag! och min storebror fick 2 presenter av mig också som jag betalade. Men när det gäller dricka, chips, godis osv så betalade mamma typ allt. Även mat osv. Fick även 500 kr av henne att handla saker för. Jag fick och köpte saker för runt 2 000 så ja... nu är man typ pank..
Jag gör inte det här för att skryta om vad jag fått, utan för att många brukar uppskatta att jag lägger ut bilder på saker jag köpt. right?

Det är några jag känner som alltid tjatar om att jag ska lägga ut bilder på saker jag köpt om jag är borta osv så jag gör det nu. Så kom inte med några onödiga taskiga kommentarer. Som typ: varför köper du bh:ar som är så mycket större än dina bröst? du har ju inga, osvosv. Det är bara så jävla onödigt, jag köper bh:ar och andra kläder som passar mig. Jag spenderar inte mina pengar på att köpa kläder som inte passar mig. Så snälla, kom hellre med snälla kommentarer.

Postat av: En som undrar!?

Vilken bh storlek har du? Och vars har du köpt dom? Sjukt snygga :)

2012-05-05 @ 16:33:21

Kommentera inlägget nedan ↓

Vad heter du, lilla vän?
Lika lat som mig alltså? ;)

Din mejl:

Blogg/hemsida?:

Något på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0