stay strong.

Vaknade halv sju. Ska börja fixa mig nu. Måste skynda mig, börjar om en halvtimme. Idag har jag utvecklingssamtal och sen ikväll vet jag inte vad jag ska göra. Får väl se om jag umgås med någon eller om jag bara sitter hemma.
 
Angående det jag skrev igår, ibland när jag blir väldigt irriterad/ledsen måste jag bara skriva av mig. För det är så jobbigt att hålla det inom sig. Jag har kommit över så mycket skit genom mitt liv, men jag fortsätter vara stark. Jag tycker att dom som skriver taskiga saker är dum i huvudet som sitter och försöker trycka ner folk, jag vill att dom ska förstå vad det är dom gör. För jag fortsätter vara stark och går vidare!
 


Kommentera inlägget nedan ↓

Vad heter du, lilla vän?
Lika lat som mig alltså? ;)

Din mejl:

Blogg/hemsida?:

Något på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0