SO

Har so lektion. Idag ska jag plugga engelska och jag tror jag ska börja skriva min reflektion i so:n. Ska även rensa och städa i mitt rum. Jag och mamma ska till elgiganten och köpa en telefon, om den är inne i butiken. Jag ska ha den tills jag köper min Iphone och jag ska få en Samsung galaxy s2 sålänge, sen ska mamma ta den telefonen. Så det blir nice. Idag slutar jag halv fyra, segt. Men vi har sista passet hk och det är vid 2 så tiden går fort och vi har alltid slutat tidigare. Ha det, puss

Postat av: DIYS

Höstens färg är ju vinrött, tycker du att det är snyggt? Kommer du att använda vinröda plagg i år? :) <3

2012-09-19 @ 15:54:01
URL: http://diys.blogg.se

Kommentera inlägget nedan ↓

Vad heter du, lilla vän?
Lika lat som mig alltså? ;)

Din mejl:

Blogg/hemsida?:

Något på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0