Luleå hockey!

Idag har jag varit med Oscar till 4 på eftermiddagen, vi har haft grymt kul idag och igår! Ikväll var jag och kollade på hockey, Luleå hockey - Skellefteå AIK och Luleå vann med 3-2 SÅ SJUKT BRA! Har varit med många tjejer i klassen, Philip och Tobias. Inte samtidigt, men aa :) Har nyss kommit hem och det blir väl bara att ta det lugnt eller så. Imorgon kommer Tobias till mig och är hos mig till halv 5. Längtar ♥ Just nu har jag bytt om till en t-shirt och tagit bort sminket och ska bara ta det lugnt. Kankse se en film, hade passat så bra med godis. Men jag är så lat att jag inte orkade gå till ica... Men det är så himla mörkt, fett läskigt att gå själv ju.. Ha en mysig lördagkväll! för det ska jag ha, puss
 
osminkad


Kommentera inlägget nedan ↓

Vad heter du, lilla vän?
Lika lat som mig alltså? ;)

Din mejl:

Blogg/hemsida?:

Något på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0