Hemma i luleå!

Nu är jag tillbaka hemma i Luleå. Har haft det jätte roligt i Göteborg. Var där på fredagen och hade även tävling samma dag. Kastade spjut och det gick inte så bra.. Men jag gjorde mitt bästa, det är de som räknas tycker jag. På lördagen stötte jag kula. Jag stötte som längst 10.14 på tävlingen, men alla 3 stötar var kring 10 så rätt nöjd är jag. Mitt personliga rekord i kula är 10.44 och träning har jag stött 10.80 som längst.
 
Jag har även umgåtts med mitt fina lag och haft roligt. Vi sov på hotel och jag och Noomi fick dela 1 hotelrum och det var jätte nice! Jag är trött i kroppen och mentalt trött, för jag har sovit på tåg. Inte sovit ut osv. Men nu har jag tränings och tävlings uppehåll i 2 veckor, så himla skönt! i vanliga fall har vi aldrig det, men jag kanske ska träna ändå. Får väl se.
 
Just nu är jag med Noomi, vi sitter lite framför datorn. Vi är nördar, tumme upp för oss! hehe. Nu ska jag ta och avsluta det här inlägget, så hejrååå!
 

Postat av: Alicia

Fin blogg! :) Kolla gärna in min nystartade blogg: www.aliciafranzen.blogg.se

2012-09-04 @ 18:10:56
URL: http://aliciafranzen.blogg.se

Kommentera inlägget nedan ↓

Vad heter du, lilla vän?
Lika lat som mig alltså? ;)

Din mejl:

Blogg/hemsida?:

Något på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0