Avan

Jag har inte bloggat sen i torsdags och jag är ledsen för det. Men jag har faktiskt inte hunnit och inte haft tillgång till någon dator och det går inte att blogga från mobilen..
 
I fredags åkte jag till stan där jag träffade Louise, sen åkte vi vidare till Bergnäset där vi var med Nellie och några andra. Sen åkte vi vidare till Avan, jag sov hos Nellie den dagen. På lördagen åkte vi in till Bergnäset och var med Linus. Sen vidare till skogsvallen för att kolla en fotbollsmatch. Sen vid halv 6 tiden åkte vi till Avan igen, vi var med Ellen, Gustav & Anton. Eftersom alla våra föräldrar känner varann jätte bra och alla var bjudna på ''kräftskiva'' hos Anton och Gustav. Vi var med varann till halv 3 på natten. Sen sov jag över hos Ellen. Idag har jag och Ellen varit inne nästan hela dagen, det har varit bra väder men när vi väl tänkte gå ut skulle hon snart på basket och jag skulle hem. Vi tänkte fota, men det blev aldrig. Och nu sitter jag hemma och tar det lugnt. Om 1 timme börjar ett nytt program som heter '' X factor '' som jag ska se. Men innan det hade jag tänkt se andra avenyn! så det blir great.
 


Kommentera inlägget nedan ↓

Vad heter du, lilla vän?
Lika lat som mig alltså? ;)

Din mejl:

Blogg/hemsida?:

Något på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0