Allmänt less, måste verkligen prata ut!

Nu tänker jag berätta precis hur jag känner. Om vissa ser på facebook att det står ''sidan kan inte hittas'' när man skriver på sökfältet ''Maja Lovén'' Så är det för att jag inaktiverade mitt konto för att jag blev så himla less. Jag orkar inte med att alla ska sitta och skryta om sina likes och se alla ha så mycket likes och är så fina osv, och själv få dåligt självförtroende och tycka att man är ful för att man har MYCKET fler vänner men ändå mindre likes. Jag blir också väldigt ledsen när min dröm är att få en Iphone 4s och ALLA på senaste tiden bara får en av sina föräldrar. Sitter och skriver att dom fick en Iphone och frågar en ''varför får inte du en iphone?!'' som om man är konstig. Det är så med nästan ALLTING, alla ska sitta och dryga direkt man inte får allt dom får. Man blir ju så sjukt ledsen när man själv inte får någon Iphone när jag verkligen vill ha en, men vad ska jag göra åt saken? har ju inte pengar själv så jag kan köpa en.. Har inte heller någon systemkamera som många har och som jag verkligen skulle vilja ha! jag får mycket andra saker av mina föräldrar, men man blir ju som ändå lite ledsen osv.. Jag kan inte sluta tänka på att det är folk som kallat mig tjock och när jag var tillsammans med mitt x så fick jag en ''fråga'' på blogresponse där det stod '' är det kul att vara dubbelt så tjock som din kille?'' hur glad blev jag då? inte alls glad. Och nu när jag är tillsammans med Tobias har någon person skrivit ''är det kul att vara 3 gånger så tjock som din kille?'' Jag tar åt mig, jag vill inte äta. Vill ni att det ska sluta med att jag inte kan äta och att jag svälter mig själv. Är det så ni vill ha det? Jag måste verkligen prata ut mig, för jag orkar inte hålla det inne längre. Jag är så allmänt less på allt, så jag vet inte vad jag ska göra. Hoppas att någon av er där ute lär er av det jag säger, för det är inte okej att trycka ner folk eller typ dryga mot någon för att den inte får allt någon annan får.

Postat av: anastasia

Hurru jag tkr du är fin precis som du är och de personerna som skriver så om dig är patetiska avundsjuka idioter. Du har inte gjort nåt fel å även om jag inte känner dig så bra så ska du veta att jag finns<3

2012-09-04 @ 23:23:49
Postat av: Moa Eliasson

Så jäkla bra skrivet. Jag har alltid tyckt du verkat gullig och snäll, vilket du är..känner dock inte dig jätte bra.. Sist men inte minst så har jag ALLTID tänkt "så stark, son låter det rinna av." dom där idiotiska kommentarerna som inte har innehållit ett vettigt eller sant ord. Du är INTE fet, ful eller något sånt, du är vacker. Nu när jag tönker efter så är det inte "starkt." att låta det rinna av, för det går lixom inte. Denna texten är stark, det är aldrig fel att känna och tycka. Dom som postat den där kommentarerna mår inte bättre av att trycka ner dig egenligen, avundsjuka kallas det. Du har massa kompisar & pojkvän, dom valde dig för att du är du. Inte för någon dom önska att du var, så fortsätt var du. Bry dig inte om någon anonym kommentar som du inte känner och inte vågar säga någon in real. Du är sjukt omtyckt.. Och du? Jag har varken IPhone, systemkamera, mac eller liknanade även om jag önskar jag hade. Har också varit med om dumma kommentarer som att jag ör ful, fjortis & kommentarer "du vill bara ha likes, därför du lägger ut." Bry dig inte, lyssna istället på dina vänner, familj & pojkvän som verkligen älskar dig för att du är du Maja! Stay strong and move on.

2012-09-05 @ 00:04:03
URL: http://moaes.blogg.se
Postat av: Lovisa

Jag finns här för dig! <3 jag blir sjukt irriterad på folk som håller på å trycker ner en bara sådär.. De är inte precis snällt.. Dom kan ta å skaffa sig ett liv elr så kan dom bara dra! Men iaf så vet du att du ska vara nöjd över de du har å att du är jättefin å supersnäll! Jag älskar dig , precis som du är! Massor me kramisar!<3 <3

2012-09-05 @ 05:57:29
URL: http://lovisaesberg.devote.se
Postat av: sara olsson

jag känner inte dig, men jag tycker verkligen inte att du ska ta åt dig om vad alla andra säger!
alla är fina på sitt sätt. dom som sitter och skriver sånt kan ta och skaffa sig ett vettigt liv, istället för att trycka ner folk.. och jag lovar att du är säkert 100 gånger finare än dom!
skit i vad dom säger! dom är bara avundsjka:)

2012-09-06 @ 21:14:51
Postat av: Anonym

vet exakt den känslan.. alla runt mig har iphone4 osv, ska på justins konsert... en kille frågade varför jag inte skulle dit... då hör man en tjej säga "men hon kanske inte har råd" ja, tack för de... MAJA, SLUTA INTE ÄTA!!! JAG HAR GJORT DE O DE ÄR INTE KUL.. jag sluta inte äta helt men efter att blivit kallad tjock nåhra gånger åt jag inte mycket... har insett att mat är fan bäst! men jag kan ändå inte äta mycket av de.. bråkat med mina föräldrar om att dom tror jag har anorexia (stavning) känner dig inge bra men skriv i chatten<3333 puffkrig:D

2012-09-10 @ 13:26:04

Kommentera inlägget nedan ↓

Vad heter du, lilla vän?
Lika lat som mig alltså? ;)

Din mejl:

Blogg/hemsida?:

Något på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0