10 saker ni kanske inte visste om mig.

Jag hatar skolan.
Hela mitt liv har förändrats sen jag flyttade och för det mesta är det väldigt negativt.
Jag har en pojkvän som heter Tobias, han betyder jätte mycket för mig.
Mina allra bästa vänner är Hanna, Philip, Moa, Oscar, Emilia, Noomi och Nellie ♥
Min fobi är kryp, spindlar och magsjuka. Kan inte heller se någon spy, då springer jag därifrån.
Jag jobbar på mitt självförtroende varje dag.
Jag har världens bästa bror, han betyder så himla mycket för mig!
Jag tränar friidrott och det går faktiskt väldigt bra för mig!
Jag är ganska trög.
Jag har ingen humor.
 


Postat av: Smurfen

Aww, älskar dig bästa vän<3

2012-09-28 @ 11:10:03

Kommentera inlägget nedan ↓

Vad heter du, lilla vän?
Lika lat som mig alltså? ;)

Din mejl:

Blogg/hemsida?:

Något på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0