utan dig är jag kingen utan k

Har inte uppdaterat något idag, ledsen för det.. Mitt vanliga internet funkar ju inte :/ det är ju bara mitt mobila internet så det är ju riktigt segt... Idag har jag varit med Moa efter skolan. Sen har jag varit med min friidrott, vi har varit i äventyrshallen, gjort massa roliga grejer, ätit pizza, fikat osv. Det var väldigt roligt faktiskt! Sen var jag med Moa direkt jag kom hem. Var inte så länge sen jag kom hem, just nu pratar jag med min älskling i telefonen. Imorgon ska han sova hos mig, längtar som fan! åh så jag saknar han!
jag älskar dig hjärtat! 
 
 

Postat av: Tobias

O jag älskar dig hjärtat <3<3<3

2012-10-11 @ 22:23:44

Kommentera inlägget nedan ↓

Vad heter du, lilla vän?
Lika lat som mig alltså? ;)

Din mejl:

Blogg/hemsida?:

Något på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0