plugga, plugga, plugga

Sitter och pluggar inför No provet jag har snart. I veckan någon gång, egentligen var provet idag. Men eftersom jag inte var på skolan idag så ska jag göra det i veckan. Har fått en infektion igen inte bra alls... Idag har jag första friidrotts träningen på arcus, vilket jag verkligen ser fram emot! då får jag äntligen stöta kula, gud så jag längtar! måste verkligen träna idag, för det behöver jag. Blir väl skola imorgon, vilket är bra. Vill ju vara i skolan. Har även Hk prov i veckan, så måste plugga! puss
 
Såhär ser jag ut nudå, har inte sminkat mig, för det orkar jag verkligen inte. Har dock ögonbryns penna, hehe. Ett måste ;)

Postat av: yaggggg

har du målat ögonbrynen?? SÅ SJUKT SNYGGT I SÅ FALL!!

Svar: Ja, jag målar mina ögonbryn. Tack så mycket! :D
majjaloven.blogg.se

2012-10-26 @ 18:33:40

Kommentera inlägget nedan ↓

Vad heter du, lilla vän?
Lika lat som mig alltså? ;)

Din mejl:

Blogg/hemsida?:

Något på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0