ni är så bra ni ♥

Jag ber om ursäkt för kass uppdatering. Men mitt internet slutade funka sen igårkväll men nu funkar det igen. Just nu dunkar jag musik och snart ska jag prata med Tobias. Igår var jag som sagt med Hanna, Oscar och Nellie. Det var så sjukt roligt! ni anar inte allt galet vi gjorde, så roligt vi hade ;) Idag var jag med Tobias, vi behövde prata om lite saker som hänt. Det var så himla skönt att reda ut allt, orkar verkligen inte vara ''osams'' med dig, du betyder för mycket för mig älskling. Du är så jävla bra! jag älskar dig ♥
 
Lite bilder från igår ♥

Postat av: Tobias

Du betyder så sjukt mycket för mig maja, går int o beskriva hur mycket jag älskar dig! du är bäst!<3<3<3

2012-10-07 @ 21:19:50

Kommentera inlägget nedan ↓

Vad heter du, lilla vän?
Lika lat som mig alltså? ;)

Din mejl:

Blogg/hemsida?:

Något på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0