min älskling

Hej allihopa!

Hela helgen har spenderats med min pojkvän. Vi har gjort massa roliga saker. Imorse hade jag styrketräning, han följde med och kollade. Han åkte hem från mig halv två på förmiddagen, sen dess har jag sett film, tagit det lugnt osv. Mitt internet funkar fortfarande inte :( vet inte varför det inte funkar... Det fungerar ju för mina föräldrar, men inte för mig så nu är jag på mammas dator för det känns så segt att blogga via mobilen om man ska göra lite längre inlägg. Ska äta om ett tag, sen ska jag nog vara med Moa ikväll. Hinner faktiskt inte träffa tobias på 2 veckor, åhgud så jag kommer sakna honom, kommer ju gråta varje dag, inte bra... Men jag längtar sååå mycket tills jag träffar honom sen iaf, ha det bra! hejdå ♥
 
Jag älskar dig hjärtat!

Postat av: tobbis

O jag älskar dig hjärtat!<3 underbar helg med dig <3

2012-10-15 @ 16:40:55

Kommentera inlägget nedan ↓

Vad heter du, lilla vän?
Lika lat som mig alltså? ;)

Din mejl:

Blogg/hemsida?:

Något på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0