HAHAHAHAHAHAHA

bara så du vet, när jag läste det här började jag garva väldigt mycket. så jävla patetisk du är! :D

Ser jag verkligen ut såhär hörru? är jag verkligen så här tjock och överviktig? HAHAHAHA, neeeeej ;)
 
Hej, jag heter Maja Lovén och är ''tjock'' :)

Postat av: Anonym

Hej! Först måste jag bara säga att du har en sjukt fin blogg! Sluta inte blogga! Sen, bry dej inte om vad andra säger, du är fin precis som du är, låt ingen annan trycka ner dej. Dom är bara patetiska idioter som sitter och skriver så där bara för att dom är avundsjuka och inte har nått liv. Fortsätt kämpa precis som du gör och sluta inte blogga!
Kram :)

2012-10-02 @ 09:09:19
Postat av: Saga

du är inte tjock, dom där anonyma är bara avundsjuka på dig, för att du har pojkvän / för att du ser bättre ut än dom eller för att dom inte har något liv.
du är fin som du är! <3

2012-10-03 @ 15:32:17
Postat av: Anonym

men det är väl du på första bilden?

2012-10-07 @ 03:33:46
Postat av: Inte anonym, hahahah

Du är inte tjock, lyssna inte de som säger så. För det är inte sant. Ha en bra dag, kram Lovisa

2012-10-10 @ 18:15:02

Kommentera inlägget nedan ↓

Vad heter du, lilla vän?
Lika lat som mig alltså? ;)

Din mejl:

Blogg/hemsida?:

Något på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0