älskling ♥

Du är mitt allt, du är hela min värld. Tappar jag dig så tappar jag hela min värld, jag kommer aldrig vara den jag är idag, jag kommer må så sjukt dåligt utan dig. Jag älskar dig mer än någon annan på denna jord, jag förstår inte hur jag kunde vara så dum.. förlåt mig! jag fattar verkligen inte hur jag kunde göra så mot dig. Du är det bästa jag har, jag ska ALDRIG svika dig igen, jag lovar. Lämna mig aldrig, då tar jag livet av mig... Jag älskar dig ♥
 

Postat av: Carina

Det här behöver du inte lägga ut på din blogg....vill bara säga att du bör kolla postlådan i morgon

2012-10-09 @ 21:56:00
Postat av: Tobias

awi! jag ska aldrig lämna dig älskling mår så sjukt bra med dig, du är mitt allt du är hela min värld! finns ingen bättre än dig, du är så sjukt underbar jag älskar dig mer än allt annat puss på dig hjärtat <3

2012-10-10 @ 20:48:14

Kommentera inlägget nedan ↓

Vad heter du, lilla vän?
Lika lat som mig alltså? ;)

Din mejl:

Blogg/hemsida?:

Något på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0