sur pojkvän

Hela helgen spenderades med mina finaste kompisar Nellie och Oscar. Det var grymt kul. Vi har gjort massa skoj. Idag for dom hem, sen har jag färgat håret idag bland annat. Det blev typ svart, hoppas det inte blev fult. Men jag är rätt nöjd iaf, egentligen skulle det bli mörkbrunt men det blev svart, haha. Har varit med Moa nu i över 2 timmar, vi har varit på grillen tidigare där hon åt pizza. Är fortfarande med henne, men ska väl hem snart antar jag. Min kille är även sur, haha orkar inte. Jaja, imorgon börjar skolan igen. Orkar inte, så tråkigt. alltförmig, pussochhej
 
 

Postat av: oscar

varför är han sur? :o

2012-11-07 @ 11:16:45

Kommentera inlägget nedan ↓

Vad heter du, lilla vän?
Lika lat som mig alltså? ;)

Din mejl:

Blogg/hemsida?:

Något på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0