knasbollar

Vaknade halv 1 idag, sov över hos Hanna som sagt. Idag har vi inte gjort något speciellt. Sen kom Nellie vid 3 tiden. Vi åkte till storheden, for till media markt där jag köpte ett nytt mobilskal. For även till min Farmors grav och tände ljus där. Och vi har även varit på ica-maxi och handlat massa gott till ikväll. Vi åt tacos till middag och det var väldigt gott. Sen innan 7 så åkte vi in till stan för att träffa Oscar. Dom ska slagga hos mig. Nellie ska sova hos mig hela helgen, antar att Oscar också gör det. Mina små knasbollar. Just nu är jag vid datorn, dunkar musik och dom ligger i sängen och kittlar varandra typ. Haha, allt jag hade att säga. Puss
 
söta

Postat av: Hanna

fin blogg!

2012-11-03 @ 13:23:21
URL: http://hannaeek.blogg.se
Postat av: oscar

byt bilden!:(<3

2012-11-04 @ 20:56:38

Kommentera inlägget nedan ↓

Vad heter du, lilla vän?
Lika lat som mig alltså? ;)

Din mejl:

Blogg/hemsida?:

Något på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0