you are special, you know that? ♥

tjenis!
Idag slutade jag halv fyra. Efter skolan gick jag hem, såg bb, lyssnade på musik osv. Sen åt jag middag, åkte till storheden för att köpa nya träningsskor och det blev ett par blåa träningsskor. Men kommer även ha dom på fritiden, eftersom jag inte får gå i vanliga skor för jag har problem med knäna, benhinnorna och vaderna..
Efter vi köpt skor åkte vi direkt till träningen, kom hem kvart i nio typ. Nyss duschade jag och nu snackar jag skype med en underbar person ♥
Ikväll ska jag städa mitt rum och arbeta! göra klart arbeten jag inte gjort klart i skolan som jag vill lämna in innan vi får sommarlov. Asså shit, kan inte tänka mig att det bara är nästa vecka kvar sen sommarlov. 7 har ju bara börjat känns det som. Vill inte börja 8, blir så sjukt jobbigt. Alla säger det. Fan.. Jaja, till 8an ska jag vara seriös i skolan och verkligen kämpa! har jag bestämt. Men nu ska jag gå och fixa klart lite saker, hoppas ni haft en rolig dag. Ha det så bra! puss
saknar dig oskar, vi måste träffas snart! bestfriend ♥♥

Postat av: Emilia & Linn ♥

Sv: Vi är tretton år (99or). Händer något kul i helgen? ♥

2012-05-30 @ 21:53:51
URL: http://linemi.blogg.se/
Postat av: Oscar

saknar dig me♥ vi träffas imon! ♥ ♥

2012-06-01 @ 13:59:44

Kommentera inlägget nedan ↓

Vad heter du, lilla vän?
Lika lat som mig alltså? ;)

Din mejl:

Blogg/hemsida?:

Något på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0