mår hur bra som helst! fan vad skönt att vara singel

Hej gullungar!
Just nu lyssnar jag på musik och bara chillar. Riktigt skönt!
Har ju inte varit med mig själv på länge, så det är riktigt skönt. Sitter bara hemma och chillar, tar det lugnt osv.
Dunkar hög musik, facebookar, det är bra väder ute, mitt rum är städat för en gångs skull, jag sitter i shorts och linne. Fett skönt!
Som sagt, sov som sagt hos Hanna inatt, det var roligt :)
Vi har varit med Emma, Frida och Philip. Men mest Frida och Emma. Fan vad kul vi hade ;)
Igår kväll grillade vi marshmallows på Lulsundet. Vi såg Eurovision song contest vid 1 tiden. Vi ville veta vem som vann, och Loreen vann! GRATTIS!!



Jag har inte bloggat på senaste tiden för att jag varit deppig osv.
Som sagt, Gustav gjorde slut i måndags och sen dess har jag blivit MYCKET gladare! dom första dagarna grät jag.. men nu är jag hur glad som helst! vet faktiskt inte varför. Men det är ganska skönt att vara singel ändå för jag saknade han hela tiden när jag var tsm med han och då var jag ledsen för att jag inte kunde träffa han osv, kanske var därför. Men jag ska börja blogga igen! för jag mår TOPPEN :D
HA EN SUPERFIN DAG! puss ♥


Kommentera inlägget nedan ↓

Vad heter du, lilla vän?
Lika lat som mig alltså? ;)

Din mejl:

Blogg/hemsida?:

Något på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0