happy

Hej babes!
Har so snart. Vi ska redovisa, får se hur det här kommer gå.. Jaja, imorgon har jag även prov.
Så jag måste plugga! tror det kommer gå ganska bra faktiskt. På torsdag har jag också matte prov.
Var på min friidrotts träning igår, behöver egentligen träna idag och imorgon också. Men jag satsar på skolan, får skippa träningen idag.
Har varit helt glad idag, har typ varit med alla i klassen. Har varit roligt eftersom jag inte brukar vara med alla. Känns riktigt bra! :D Idag ska jag nog vara med Emilia, vi kommer väl plugga som vanligt ;)
Jaja, ha en fin dag älsklingar! hejdå

Postat av: Emilia & Linn ♥

Vilken fin blogg du har! :-)



Det skulle vara kul om vi kunde kommentera på varandras bloggar lite då, då. Alltså vi på din och du på våran. Kommentarer är ju alltid kul, eller? ♥

2012-05-29 @ 15:14:38
URL: http://linemi.blogg.se/
Postat av: Emilia & Linn ♥

Hur många år är du? ♥

2012-05-29 @ 17:36:11
URL: http://linemi.blogg.se/

Kommentera inlägget nedan ↓

Vad heter du, lilla vän?
Lika lat som mig alltså? ;)

Din mejl:

Blogg/hemsida?:

Något på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0