hanna the best!

Hej finisar! har som sagt inte hunnit blogga idag, har varit med Hanna, varit med Moa, varit ute osv. Jag åkte buss till henne 13.47 och var där 14.20 och sen väntade vi på att Gustav skulle sluta så jag fick säga hej osv. Sen nästan direkt efter vi kommit hem åkte vi till kvantum för att handla för hon fyller år imorgon och ska ha massa mat osv. Sen hade hon träning kvart i fem och skulle cykla dit innan så gick runt på björx och sen ringde jag Moa hartman och var med henne. Vi drog till Märta för att sen dra till vårgalan på björkskataskolan. Var där i 20 min sen drog jag till Hanna igen. Hon duschar nu och vi ska äta snart :) vet inte när jag ska åka hem ikväll, men någon gång. Hehe, puss!




Kommentera inlägget nedan ↓

Vad heter du, lilla vän?
Lika lat som mig alltså? ;)

Din mejl:

Blogg/hemsida?:

Något på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0