bättre självförtroende, tack alla!

Hej på er!
Ikväll har jag varit på golfgarden med min friidrott. Vi körde mångkamp. Det var jätte roligt! det kanske inte är så många som vet vad jag menar, ledsen för det isåfall :/ men iaf, så äre. Nu snackar jag skype med Tåbbe och Emil :) ser även bb från förra året, bara för att jag inte har något liv ;)

Jag vill även säga, tack så himla mycket för alla gulliga kommentarer, chattmeddelanden, sms och allting jag fått av er! Det är jätte många av mina kompisar och även folk jag knappt känner som skriver till mig och är jätte gulliga. Har även fått jätte mycket där det står att jag är snygg, söt, vacker, fin, underbar osv. Skriver till mig, säger att dom finns där osv. Eftersom jag kan ha det jobbigt eftersom Gustav gjorde slut. Vill bara säga att det värmer så otroligt mycket. Har börjat få mycket bättre självförtroende nu, gud vad glad jag blir. Ni som gjort det, tack! jag älskar er av hela mitt hjärta ♥ puss och kram på er!


Söt tåbbe :')

Postat av: Tåbbe

du är söt maja <3

2012-05-27 @ 21:38:37

Kommentera inlägget nedan ↓

Vad heter du, lilla vän?
Lika lat som mig alltså? ;)

Din mejl:

Blogg/hemsida?:

Något på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0