tidsfördriv

Namn – Maja
Piercingar – 7 i örat, 1-2 till pågång.
Tatueringar – 0
Längd – 1.69
Skostorlek – 38-39
Hårfärg – Brunett
Är du kär i någon – Jo. ♥
Önskar du att du bodde någon annanstans – Jo..

Tänker du på självmord – Nej
Tycker andra att du är attraktiv - Ingen aning
Dricker du – Sprit, USCHnej!
Använder du droger – NEJ!
Vilket shampoo använder du – Matrix
Vilken parfym använder du – Have fun, sweet rose, you rock - laila bagge, Vanilla blues
Vad är du rädd för – Magsjuka/spy, Spindlar, ormar, getingar, myror och andra äckliga insekter.
Gillar du att tvätta – Ne

-
Din första:
Operation:
Tror inte jag har opererat mig?
Första piercingen: Öronen
Första priset: Fotbolls/basket medalj.
Första sporten du började med: Fotboll tror jag.
Första husdjuret: Har inte haft något.
Första semestern: Zakynthos tror jag.
Första konserten: Ingen.

-

Just nu: 
Äter du:
Inget
Dricker du: Fanta - wildberries
Ska du: Se big brother
Lyssnar du på: Sean banan - Sean den förste banan
Väntar du på: Mamma
Tittar du på: Datorn
Har du på dig: Jeans, Tröja, Kofta, Trosor, Bh, Sockar

-
Din framtid:
Barn:
Ska jag ha.
Giftemål: Vill jag vara med om. 
Karriär: Som jag trivs med.

-

Har du någonsin: 
Kysst en främling:
Säkert
Tappat bort glasögon/linser: Nej, har inte haft några.
Brutit ett ben: Jo
Rymt hemifrån: Ja, när jag var liten. 
Röntgats: Tror det.
Gråtit när någon dött: Jo..
Ljugit för någon: Ja
Varit i slagsmål: Nej, det tror jag inte?

-
Tror du på:
Gud:
Nej
Mirakel: Jo
Aliens: Nej
Magi: Nej
Himlen: Ja?
Tomten: Nej
Änglar: Nej

-
Senaste:
Film du hyrde:
Ingen aning.. Längesen
Film du köpte: Kommer inte ihåg
Låten du lyssnade på: Live my life - Far East Movement, Justin Bieber

Låten du hade på hjärnan: Sorry for party rocking - LMFAO
Personen du ringde: Mamma
Program du tittade på: Big brother
Person som du tänkte på: Gustav Holst ♥♥ (pojkvän)
-
Favorit:

Låt: Cinema - Skrillex, och många andra skrillex låtar!..
Sak att göra: Vara med min pojkvän, alla mina fina vänner, friidrotta och shoppa! :)
Bil:
Inte vettja.

Antal Gånger ditt hjärta brustit: För många gånger...

Hjärtan brustit på grund av dej: Många gånger..

antal ärr du har på kroppen: Två på benet (bröt benet när jag var 4år) Sen en på armen. Rev mig på skafferi dörren...

-

Senaste:

Tidning du läste: Veckorevyn tror jag.

Personen du fick mail från: Moa Fagerlönn

Personen du fick brev av: Moster tror jag

Personen du fick sms av: Hanna Lind! ♥

Saken du köpte: Smink verktyg, nessesär med mera.

-

Övrigt:

Vad har du gjort idag: Sett big brother, lyssnat på musik, chillat.

Var det kul: Inte speciellt.

Hur tidigt stiger du upp: När det är skola 06.30-07.30 på helgerna när det inte är lov 09.00-11.30

Gillar du att slåss: Inte direkt.

Vad ska du göra ikväll: Chilla/träna

Är du seriös: Ja?

Var har du ont: Halsen

Använder du hårspray: Oftast

Kan du stå på händer: Jope!

Håkan Hellström eller The Ark: Inte vet jag.

Salt eller socker: Beror på

Är du glad nu: Nej

Var du glad igår: Ja, men inte alltid.

Känner du nån som jobbar på sjukhus: Tror inte det

Stockholm är: bra

Kan du sjunga: Alla kan, men är inte bra på det.

Mer värt än guld: Min familj, släkt, vänner, pojkvän osv ♥

Ett land jag helst vill besöka: USA

Påsar: Kan vara andvändbara.

Ska bli skoj: Att sova hos Hanna i helgen ♥

Ska inte bli skoj: Gå till skolan..

Sparar till: Olika



Kommentera inlägget nedan ↓

Vad heter du, lilla vän?
Lika lat som mig alltså? ;)

Din mejl:

Blogg/hemsida?:

Något på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0