Släpp inte taget om den du älskar, för det gör det bara värre än vad det redan är..

Hej på er!
Allt bra med er hoppas jag. Just nu gör jag inte så mycket, har nyss gjort 50 situps och 10 armhävningar bara för att jag hade lust :p Ska sova klockan tio hade jag tänkt, så jag sover ut eftersom det är skola oså. Ska försöka vakna 06.45 för jag ska duscha när jag vaknar. Förmodligen kommer mitt hår vara lockigt men ja, då får det väl vara det. I don't care. Imorgon har jag jobbextra sista lektionen och då jobbar jag på mammas jobb på Björkskatan. Och hon jobbar som dagis fröken ni som inte visste! :) Slutar senast halv fyra och ska till Gustav då efter, sen 16.25 typ så hämtar mamma mig hos Gustav för då har hon förmodligen slutat. Har även träning imorgon. Ska blogga imorgon, jag lovar! försöker uppdatera så mycket jag bara kan! har även tagit bort sminket och allt sånt, och har sett bb resten av dagen. Vilken nörd jag är.. Blev ett väldigt långt inlägg verkar det som, skriver mer imorgon! pusshej
Hahahahha... så sant!


Kommentera inlägget nedan ↓

Vad heter du, lilla vän?
Lika lat som mig alltså? ;)

Din mejl:

Blogg/hemsida?:

Något på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0