Säger du A, måste du säga B.

Hej gullungar!
Har inte bloggat idag och tänkte precis på det. Är jätteledsen för er som hade velat läsa.
Iaf, idag hade jag träning på hälsans hus 10.50-12.15 och det var riktigt kul! Sen for vi hem, direkt jag var hemma bytte jag om till vanliga kläder och jag och pappa for till storheden och handlade i ungefär 2timmar. Sen när jag kom hem snabbstädade jag. Då kom Gustav och jag var med han till 18.15 och Noomi kom även till mig 18.00 och hennes familj också. Vi har ätit tacos och det var jättegott, nyss såg jag och Noomi även på massa klipp och asgarvade! hahaha, imorgon ska jag vara med Gustav tror jag. Om han inte ska sova hela dagen -.- Haha, hörs imorgon! puss


Kommentera inlägget nedan ↓

Vad heter du, lilla vän?
Lika lat som mig alltså? ;)

Din mejl:

Blogg/hemsida?:

Något på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0