Livmoderhals cancer sprutan

Hej!
Efter skolan åkte jag buss till Björkskatan för att vara med Gustav. Var dock bara med han 1 timme, men det var värt det. ♥ Sen åkte jag till vårdcentralen för att ta ''livmoderhals cancer sprutan'' som tur är så är jag inte rädd för sprutor osv. Men jag tyckte att det gjorde SJUKT ont. Kändes som en kniv ville komma igenom armen. Aja, har även ont i armen... Sen gick jag och mamma till apoteket och köpte lite produkter åt mig, sen gick vi och köpte fika på konditoriet och sen till ica där jag fick med mig en chips påse och en läkerol. Mamma och pappa hade druckit upp min hallonsoda sist så mamma köpte en ny idag, hihi ♥ fast det bara var några droppar kvar sist! :)
Ska käka nu, ha det!


Kommentera inlägget nedan ↓

Vad heter du, lilla vän?
Lika lat som mig alltså? ;)

Din mejl:

Blogg/hemsida?:

Något på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0