Jag saknar dig, du kommer alltid ha en plats i mitt hjärta, kommer du in i mitt hjärta stannar du där.

tjenis!
kom precis hem till moa, vi kom precis hem från candycorner och innan det så var vi på lillkiosken, och gjorde lite allt möjligt... emma skulle gästblogga åt mej tidigare men det gick inte för internet slutade funka.. imorgon ska jag typ sova hos juliasjöberg om jag får, men jag måste hjälpa emma och moa att fixa madrassen ngn av oss ska sova på. alltså ska båda sova hos moa om ni inte visste, vi har förberett oss med b&j och läsk osånnt, men vi hörs! pusshej ♥

Postat av: majsiw

jag snottar rubriken den var så fin ♥

2012-03-03 @ 08:48:10

Kommentera inlägget nedan ↓

Vad heter du, lilla vän?
Lika lat som mig alltså? ;)

Din mejl:

Blogg/hemsida?:

Något på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0