I miss your smile, i miss to look at you, and what i miss most is to kiss your lips.

Hej sötisar!
-
sov till 11.35 och la mig klockan 10 DIREKT jag kom hem. det var inge kul igår för när jag var med Gustav så frågade jag han hela tiden om vissa saker hänt osv för om jag pratade med han så glömde jag bort det någon minut efter, tänkte att jag drömt det ellernåt... helt skummt, har iaf sovit 12,5 timma idag. så det är iaf bra! nu har jag något minne iaf, kom nyss hem från mediamarkt där jag och pappa köpte ett par hörlurar för min mick på den förra var sönder typ. den funkade iaf inte, nu har jag ett headset som är bättre på ALLA sätt. idag kommer moster och hennes man vilket blir kul ♥ sen så kommer Gustav vid 3-4 tiden då dom också kommer, har saknat han ♥ för jag glömde ju bara bort allt jag sagt igår, fast först när vi var på basket så kom jag iaf ihåg saker. haha, det var inte kul igår senare på kvällen när jag var med honom eftersom jag glömde saker så snabbt, blev helt rädd oallt... inte kul! men annars var det ju kul att umgås med honom ♥ jag bloggar senare, i promise! puss
Kom & håll om mig NU!


Kommentera inlägget nedan ↓

Vad heter du, lilla vän?
Lika lat som mig alltså? ;)

Din mejl:

Blogg/hemsida?:

Något på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0