Hemma från träning!

Hej sötisar! Kom hem för en halvtimme sen ungefär. Började se sminkvideos som vanligt, men ser typ sminkvideos när dom visar sitt smink inte där dom sminkar sig. Men det är olika, vill till ikea NU! vill köpa en liten byrå eller något som jag kan ha smink, plattång, hudvårds produkter i osv. Skulle vara bra att ha. Gjorde en sminkvideo innan träningen men blev inte klar och pappa sa att jag skulle komma för vi skulle fara och den blev jättebra men kan inte lägga ut den för hann inte ens klart eller nå.. En video där jag sminkar mig alltså, ska fortsätta kolla runt på videos och städa mitt rum, ser FÖRJÄVLIGT ut här inne. PUSS
Ser ut såhär nu! :)

Postat av: hannalind

no älsk! <3

2012-03-26 @ 21:55:19
URL: http://hannalindd.blogg.se/

Kommentera inlägget nedan ↓

Vad heter du, lilla vän?
Lika lat som mig alltså? ;)

Din mejl:

Blogg/hemsida?:

Något på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0