ge mig en chans och jag ska ge dig allt jag har, du vet vem du är och du stavas underbar. ♥

Hallå era söta sockerbitar !
Gärstbloggar här på majas bloggom ni undrar vem det är så är det amanda, kommer berätta lite om vad vi gjort och så!
nu sitter vi och tråkar med datorerna och är inne på skype, både sara och maja vill baka men jag demostrerar!
Vill inte, i vanliga fall skulle jag villa det men nu är jag inte sugen på att städa efteråt, men smeten till kladdkaka är ju f*n det BÄSTA som finns typ ;s
Men nu vill jag ha glassss, och inte vilken glass som helstutanamanda special!
Inte för att den finns men ..
Det är då jag om alla undrar inte den snyggaste personen men jag är iallafall bara mig själv, gilla mej för den jag är eller gilla nej inte! ;)♥
älskar er tiejor ♥
Nu skavi fa te björx, hoppas jag!
Puss hej!

Postat av: emma svensson!

Imorgon drar jag igång som vanligt. Blondie är helt enkelt tillbaka. Ska lägga upp att shopping från turkiet, bloppisar, tävlingar, videoinlägg och mycket mer. Det kan ni bara inte missa! klicka er in imorgon kväll så lär ni nog inte ångra er, dessutom om ni slänger in en kommentar kan ni få en länkning. kram - http://emmabsvensson.blogg.se

2012-06-10 @ 20:35:51
URL: http://emmabsvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget nedan ↓

Vad heter du, lilla vän?
Lika lat som mig alltså? ;)

Din mejl:

Blogg/hemsida?:

Något på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0