städa nudå

Hej!

Dunkar musik, facebookar och nu ska jag börja städa. Ska dammsuga i 2 rum och ta ner pant osv. Får 50 kr då, värt det ;) Om 1 timme ungefär kommer min morbror och hans fru till oss, kul. Har inte träffat dom på länge, dom bor i Göteborg. Får även träffa mormor :) men hon träffar jag ofta för hon bor bara i stan. Mår bättre idag än vad jag gjorde igår, NAJS :D Hoppas jag blir frisk snart! har ju VU (världsungdomsspelen) om 7 dagar. Eller, jag ska åka om 7 dagar, för det är i Göteborg och nu är det friidrott jag snackar om ;)
Have a good day! 

Postat av: Tåbbe

gulli maja <3

2012-06-28 @ 15:16:57
Postat av: Oscar

ha den som facebook profilbild!

2012-07-02 @ 11:31:15
URL: http://oscarkitti.wordpress.com

Kommentera inlägget nedan ↓

Vad heter du, lilla vän?
Lika lat som mig alltså? ;)

Din mejl:

Blogg/hemsida?:

Något på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0