Sommarlov imorgon, kan inte fatta det!

Hej!
Idag hade vi brännbollsturnering i skolan. Jag kan egentligen inte springa för jag får så ont i knäna och benhinnorna Men jag sprang på alla matcher vi hade. Vill vinna ju! Har rätt så ont, men det går väl över om ett tag. Hade tänkt att börja byta om åde för snart ska jag till träningen. Har träning 16.30-18.00 och när den är slut ska jag direkt till Hanna och vara med henne. Saknar henne jätte mycket! var över en vecka sen jag var med henne.. Men nu får jag träffa min älskling! ♥ ska även vara med henne imorgon, sova hos henne/hon sova hos mig. Blir najs! har även tävling i helgen men ska ändå sova med henne har JAG BESTÄMT.

Skolavslutning imorgon. Kan fortfarande inte inse att sen har jag SOMMARLOV! Då är det ingen skola, helt sjukt. Ojojoj vad tiden går snabbt.. Aja, i sommar ska jag NJUTA UTAV LIVET som satan! hehe ;)
Btw, fan vad skönt det är att vara singel! har märkt det nu på senaste tiden, kan chilla runt! ingen bestämmer, nemen det känns seriöst as bra. Vill vara det ett tag till nu tror jag, fan vad skönt! :D Haha, nu blev mitt inlägg ganska så långt märkte jag.. Så jag avslutar här, hejdå :D
JAG ÄLSKAR DIG! ♥

Postat av: Oscar

älskar sig med, bästavän!♥

2012-06-07 @ 15:59:32
URL: http://oscarkitti.wordpress.com/

Kommentera inlägget nedan ↓

Vad heter du, lilla vän?
Lika lat som mig alltså? ;)

Din mejl:

Blogg/hemsida?:

Något på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0