rutvik

Hej! är hos Julia & Ellen. Vi har haft riktigt roligt ikväll, nu ''ser'' vi på film. Ingen orkar typ se längre ;)
Alla bara pratar och turas om att vara vid datorn så ingen kommer typ ihåg att vi ser film ;)
Imorgon ska jag till stan från rutvik och sen vidare till Notviken med Hanna för att vara med Markus och Jonte sen ska jag träna på eftermiddagen. Passar på att blogga nu när jag har Julias dator :) Men vi hörs imorgon så snabbt jag hinner blogga! gör mobil inlägg imorgon på bussen om jag kommer ihåg. Ha det bra! puss
 
 
älskar dig! ♥

Postat av: MOAH ♥

DAGENS BLOGG - Kommentera att du är med i detta inlägget(http://moahsvantemark.blogg.se/2012/june/dagens-blogg-1.html#comment) så drar jag en vinnare imorgon!
Btw,
Vad tycks om min nya design? KOMMENTERA ÄRLIGT! Ha en fin Tisdag. xoxo/MOAH ♥

2012-06-26 @ 13:30:00
URL: http://moahsvantemark.blogg.se

Kommentera inlägget nedan ↓

Vad heter du, lilla vän?
Lika lat som mig alltså? ;)

Din mejl:

Blogg/hemsida?:

Något på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0