fakta om mig

Jag heter Maja Ingeborg Lovén och är en helt vanlig tjej på 14 år. Jag är född 1998 och jag bor i Sverige, Norrland, Norrbotten, Luleå, Gammelstad. Jag ÄLSKAR att vara med mina kompisar, jag älskar att friidrotta och tävla!
Jag är en person som oftast inte snackar skit om mina kompisar, jag säger bara vad jag tycker och står för vad jag tycker. Jag ljuger inte för mina kompisar, beror på vad det handlar om. Säger man något till mig håller jag det väldigt ofta! ibland kan det hända att jag säger det till någon, men det är bara om det inte är något speciellt som kanske inte är så jätte hemligt. men jag säger aldrig vem det kom ifrån. Jag skrattar väldigt mycket och har VÄRLDENS SÄMSTA HUMOR. Och bokstavligt, jag menar det! Jag var 169,5 cm lång sist jag mätte mig. Jag bor i ett hus/villa och har snart bott här i 2 år. Jag älskar sommaren! och jag HATAR vintern. Jag är rädd för alla kryp så det är inte så possitivt, jag åker aldrig karuseller osv. En av mina fobier är magsjuka, eller ja. Spya över huvetaget, spyr någon springer jag därifrån. Det allra värsta jag vet är att spy. Jag tycker det är underbart att ha en pojkvän, ska jag bli tillsammans med någon måste jag vara helt säker på att jag gillar honom. Jag är snäll och ärlig mot honom och visar att jag älskar honom. Tar det slut, finns jag där för honom och visar att jag bryr mig eftersom han kanske har det jobbigt om han fortfarande gillar mig till exempel.
Jag har aldrig haft ett djur, men jag älskar hundar. När jag var liten älskade jag hästar, men inte nu längre. Jag dunkar musik varje dag jag är hemma, FINNS TYP INGENTING BÄTTRE! Jag tycker det är roligt att spela fotboll på fritiden och jag slösar upp mina pengar väldigt fort.. Jag snålar inte, jag bjuder mina kompisar hit och dit. Hehe, man måste njuta så länge man lever! Jag kan inte påstå att jag har världens finaste kropp osv, men jag njuter av livet och har roligt så länge jag lever.
Nu fick ni veta lite om mig, är det något annat ni undrar kan ni gärna fråga i min blogresponse! ♥



Postat av: lova

Vem är den dära tobias? är det din pojkvän? :) jättefin blogg du har!

2012-06-14 @ 15:38:26
Postat av: Diana

Fin blogg du har!

2012-06-16 @ 00:42:36
URL: http://dianaskaugvoll.blogg.se

Kommentera inlägget nedan ↓

Vad heter du, lilla vän?
Lika lat som mig alltså? ;)

Din mejl:

Blogg/hemsida?:

Något på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0