Awesome

Hej mina gullungar!

Just nu dunkar jag musik med mig själv, tittar även runt vid facebook.
För en stund sen snackade jag skype med Tobias och Moa. Nu gör jag inte så jätte mycket faktiskt.
Imorgon kommer min gulliga Tobias till mig ♥ Vi ska vara på Björkskatan först och vara med Moa, sen vet vi inte :) Har även tävling imorgon på skogsvallen, det blir väl kul :) 
 
Sov hos Moa igår-idag och det var roligt! var med henne & Sussi idag, sen åkte jag buss till min träning, tränade, åt middag sen vidare och var med Filippa och vi drog till Markus och var med honom :) Sen åkte jag buss hem vid halv elva, chill :) Vi tog bilder, så jag lägger ut några ;)
Förlåt att jag inte bloggat tidigare och att jag inte bloggar så ofta.. Ska försöka bli bättre på det!
Blogg.se har förändrats jätte mycket och blivit så annorlunda så jag har typ inte orkat blogga.. Men nu har jag äntligen insett att det är såhär det ska se ut ;)
HAHA, fattar typ ingenting längre.. Ska göra tidinställda för imorgon! kommer även göra något inlägg om jag hinner  :) Men det gör jag säkert, ha det så bra! hejdå
 
Så du gillar kondomer Markus? ;)
 
Jag älskar dig högre än stjärnorna, min lilla Filippa! ♥
 
 
 
 


Kommentera inlägget nedan ↓

Vad heter du, lilla vän?
Lika lat som mig alltså? ;)

Din mejl:

Blogg/hemsida?:

Något på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0