awesome

Hej!

Idag for jag till stan för att träffa Oscar :D
Vi var på stan i 1,5 timme ungefär. Och vi råkade åka fel buss först så vi fick vänta över 30 minuter på nästa buss, lyckat! Vi åkte buss till mig och var direkt med Emilia och Noah. Vi gjorde inte så mycket, var på skolgården och bara chillade. Sen gick vi till mig och såg skräckfilm, vi såg ''saw III'' men vi såg inte klart hela, men orkade inte fortsätta se sen ;) Efter filmen chillade jag, Emilia och Oscar. Sen drog vi vidare till grillen för att äta. Emilia for hem sen och jag och Oscar drog till storheden. Där vi träffade Moa. Vi var med henne och vi gick till mediamarkt sen elgiganten. Vi tog lite bilder där som ni såg i senaste inlägget :P Vi åkte vidare till stan, satt på konsum aslänge sen vidare till max. Sen åkte vi buss hem och vi kom hem för en stund sen. Nu chillar vi vid datorn och imorgon ska vi på stan :) Han ska även sova hos mig :) Men vi hörs senare ikväll eller imorgon! 
Puss
 
bästavän, du betyder ♥


Kommentera inlägget nedan ↓

Vad heter du, lilla vän?
Lika lat som mig alltså? ;)

Din mejl:

Blogg/hemsida?:

Något på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0