skellefteå, tävling

Kom hem för ett tag sen, har varit i Skellefteå och tävlat. Försökte uppdatera med mitt mobil internet, men det funkade inte.. Idag tävlade jag i kula och diskus. Mitt förra pers i kula var 10.29 men idag slog jag det och stötte 10.44! sjukt nöjd. Har gått jätte dåligt för mig i kula på senaste tiden, har kastat över 9 en lång period. Men nu dom senaste 2 tävlingarna gjorde jag dom här bra resultaten! i diskus gick det inte bra, i sista kastet ledde en tjej och kom 1:a och jag 2:a, hon slog mig med 1 cm. Kul?! ne. Ska även tävla imorgon igen, då tävlar jag i spjut och slägga. Det ser jag mer fram emot, speciellt spjut! Hoppas ni haft en bra dag, för det har jag haft. Puss

 
Jag älskar dig Tobias ♥

Postat av: Tobbe

O jag älskar dig Maja <3

2012-07-28 @ 18:44:42

Kommentera inlägget nedan ↓

Vad heter du, lilla vän?
Lika lat som mig alltså? ;)

Din mejl:

Blogg/hemsida?:

Något på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0