nörd123

Hej fina läsare!
Hann inte blogga ''igår'' först visste jag inte vad jag skulle skriva för jag gjorde ingenting..
Iallafall, efter tolv tiden åkte jag buss till björx och där var jag med min Amanda. Vi åt på grillen sen var vi med Sussi, Philip, Adam med mera. Sen åkte jag till träningen och tränade spjut i 2 h, kastade 31,65m som längst. Sjukt nöjd, aldrig kastat så långt tidigare ;)
Har precis slutat nörda ett spel jag har på datorn, har inte varit inne på facebook sen imorse så när jag loggade in hade jag 5 nya vänförfrågningar, 3 meddelanden och 20 händelser. Mycket som har hänt på facebook på så kort tid. Imorgon ska jag till björx och vara med Hanna och Philip. Saknar min hannis! har inte varit med henne på kanske 2 veckor.. Får iaf tränna henne imrg! snart blir detta inlägg för långt känner jag.. Ska iaf försöka sova, puss
 
älskar dig finaste vännen!


Kommentera inlägget nedan ↓

Vad heter du, lilla vän?
Lika lat som mig alltså? ;)

Din mejl:

Blogg/hemsida?:

Något på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0