min ängel ♥

 
 
Jag började snacka med dig på skype 22 maj. Dagen efter mitt ex gjort slut. Det var en tisdag och det gick bara några dagar så var det lördag och jag var med dig. Sen den lördagen har jag gillat dig och vi har varit halv tillsammans men sen så blev vi tillsammans på riktigt den 12 juli. Jag är så sjukt glad att jag har dig, du gör mig så glad. Jag känner mig så lyckligt lottad. Trodde inte jag skulle hitta någon så bra kille som du. Du är så himla speciell. Du betyder verkligen jätte mycket för mig älskling. Jag orkar inte vänta 1 vecka tills jag får träffa dig, men det måste jag. Längtar så himla mycket. Jag älskar dig! ♥
 
 

Postat av: Tobias

Du förstår inte hur sjukt glad jag är som har fått en så fin tjej som dig du gör mig alltid glad när du ler så ler jag, du betyder så himla mycket för mig gumman. Älskar dig älskling <3 du är bäst<3 hoppas få träffa dig till helgen<3

2012-07-29 @ 15:09:44
Postat av: Tobias

Är så sjukt glad att jag fått en så fin tjej som du är. Du gör mig alltid glad, när du ler så ler jag också. Du är så himla fin gumman min, ingen ska få ta dig från mig. Älskar dig älskling!<3 du är bäst<3, hoppas jag träffar dig till helgen!

2012-07-29 @ 15:12:28

Kommentera inlägget nedan ↓

Vad heter du, lilla vän?
Lika lat som mig alltså? ;)

Din mejl:

Blogg/hemsida?:

Något på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0