Göteborg, världsungdomsspelen 2012

Hej på er mina underbara läsare!

Gud vad skönt det är att vara hemma! Har nu varit borta i 6 dagar.. Var i luleå 12.00 och nu dunkar jag musik, skypar, kollar fb, kollar bloggar, bloggar osv. Har saknat allt så sjukt, saknat min säng. Mitt rum, ALLT. Orkar faktiskt inte vara med någon, är så sjukt trött.. Inte sovit nå bra inatt heller, vi åkte ju tåg och då vaknar man hela tiden och sen somnar om ibland. Så ja, idag blir det väl träning. Men jag vet helt ärligt inte om jag orkar, men vi får väl se. Tränade ju 3 dagar innan jag for, sen tävlat sen nu är jag as trött! inte sovit speciellt bra heller. Imorgon kommer iaf Tobias och Anton till Luleå och är med mig! det blir väl kul :) Har köpt ett par nya spikskor som är speciella för spjut kastning, och en t-shirt där det står ''världsungdomsspelen 2012'' och även en sån huvtröja där det står ''Maja Lovén'' längst ner, alltså tryck. Fett najs! ;) Jag, Henrik och Erik vann även Kexchoklad på Liseberg, VI ÄR BÄST :D 
Har gjort massa kul! men det kanske inte är så kul för er att läsa ett superlångt inlägg, så jag slutar här.
 
Jag saknar dig! ♥

Postat av: Elin

Hur gick det? :D

2012-07-11 @ 14:14:08
URL: http://mittlillalife.blogg.se
Postat av: Clara - TopElite

Ha en super bra dag, och kika gärna in på min blogg när du har tid!

2012-07-11 @ 15:30:50
URL: http://topelite.blogg.se

Kommentera inlägget nedan ↓

Vad heter du, lilla vän?
Lika lat som mig alltså? ;)

Din mejl:

Blogg/hemsida?:

Något på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0