förlåt för dålig uppdatering..

Hej mina fina läsare!
Förlåt att jag inte har bloggat, men jag har inte hunnit helt enkelt. Sov som sagt över hos Nellie igår-idag och det var superkul! idag har jag varit med henne och Hilda till 2 tiden, sen har jag bara varit hemma, jobbat lite på brännan, tränat, ätit b&j och nu ser jag film och skypar med älskling. Imorgon ska jag till Kalix och vara med Tobias♥ Ska försöka blogga där så gått det går, men lite uppdatering måste jag väl ändå hinna med.
 
Jag ska verkligen försöka att blogga mer osv! det känns inte bra om jag inte uppdaterar.
Och jag är så sjukt less på min design, jag tycker rent sagt det ser förjävligt ut.
Jag ska försöka fixa så det ser mycket snyggare ut! för nöjd är jag då inte..
Men jag jobbar på det!
Ha det så bra, puss
 


Kommentera inlägget nedan ↓

Vad heter du, lilla vän?
Lika lat som mig alltså? ;)

Din mejl:

Blogg/hemsida?:

Något på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0