Varför får man inte sova hos sin kille egentligen?

Hej igen! Ska inte till Gustav så tidigt, tror jag? För han ska på kalas ellernå, ska till sjukgymnasten imorgon och då ska jag till mammas jobb på Björx. Vid 12-1 tiden tror jag?

Tänkte sova hos Gustav inatt men förmodligen kommer jag inte få för mina föräldrar, men varför får man inte det? Vi kommer ju göra samma saker som om vi var med varann, vi kommer ju inte direkt .... som typ alla föräldrar tror?! Sen så ska också Albin sova där så förstår inte varför man inte skulle få?... Vågar typ inte ens fråga, kommer väl få ett nej ändå... Annars får jag väl sova hos Moa hartman eller Hanna Lind. Aja, får väl se hure blir!
Pusshej!


Kommentera inlägget nedan ↓

Vad heter du, lilla vän?
Lika lat som mig alltså? ;)

Din mejl:

Blogg/hemsida?:

Något på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0