Nu kan jag äntligen blogga!

Hejhej sötisar! Förlåt att jag inte bloggat så mycket men har inte hunnit... Igår så var jag ju med Gustav och Albin. Det var roligt! Sen så var jag med Hanna, Emma och Emma. Dom kom te Gustav och Albin och det blev ett himla liv... Haha skoja! ;) Sen så for vi till Emmam för att hämta hennes grejer eftersom hon också skulle sova hos Hanna. Sen gick vi hem till Hanna, alla hade bärbara datorer utom jag. Kul..... Min mac är ju på lagning så ja.... Sen på morgonen for jag till Gustav vid typ 9.15 tiden. Oså var jag med han och Albin till 13.15 och då gick jag till mammas jobb för sen skulle jag till sjukgymnasten. Efter det skjutsade mamma mej te Moa Hartman på björx eftersom jag ska sova hos henne ikväll. Vi drog sen te stan och jag köpte en sak man rakar ögonbrynen med, örhängen och en väska. Vi var också nyss på konsum. Har inte kunnat blogga eftersom jag inte haft någon dator... Det här inlägget tog typ 15 min att skriva? haha, men vi hörs! pusspuss ♥


Kommentera inlägget nedan ↓

Vad heter du, lilla vän?
Lika lat som mig alltså? ;)

Din mejl:

Blogg/hemsida?:

Något på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0