Hungrig...

Hej sötisar! Kom hem för ett tag sen från skolan, slutade halv fyra. Idag har jag träning. Just nu äter jag macka, är jätte hungrig! Sen när pappa kommer blir det att äta middag vilket är riktigt gott. Provet idag gick jätte dåligt... Ska göra om provet efter lovet. Har inte min macbook heller, den är ju på lagning... Saknar den så himla mycket! Fast jag lämnade in den igår... Men som tur är har jag allt viktigt på datorn på en USB ifall allt försvinner... Aja, hoppas ni haft en rätt så härlig dag. Puss
Min nya profilbild på facebook! :)

Postat av: Oscar :)

min me ;(<3

2012-02-22 @ 16:10:46
Postat av: Anonym

harru gjort hål i läppen?

2012-02-25 @ 14:33:30

Kommentera inlägget nedan ↓

Vad heter du, lilla vän?
Lika lat som mig alltså? ;)

Din mejl:

Blogg/hemsida?:

Något på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0