English

Hejhejhej! har engelska, men vi börjar jättesnart. tänkte vara med Gustav idag, men hinner inte... slutar halv tre idag, ska nog på läxhjälpen med moaaf. får se, annars pluggar jag hemma. har träning ikväll vilket inte är så kul... eftersom det är pappa som är kast tränare och han är i stockholm så får träna kula, slägga eller diskus själv tror jag. för dom andra tränarna tränar ju sprint och jag får inte jogga, springa, hoppa osv för jag har ju problem med knäna, vaderna och benhinnorna... kanske blir cirkelträning/fys idag annars, ingen aning. aja, men nu börjar jag snart. ses!
Jag & Moa, älskar dig!

Postat av: Moafagerlönn

Nåå, älskar dig också! <3

2012-02-20 @ 10:43:11
URL: http://moaaf.blogg.se/

Kommentera inlägget nedan ↓

Vad heter du, lilla vän?
Lika lat som mig alltså? ;)

Din mejl:

Blogg/hemsida?:

Något på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0