älskar dig hanna, du finns alltid här när jag behöver dig. älskar dig syster ♥

Moa och Ida kom till mig efter nio tiden. sen for vi till ica maxi, köpte lite onyttiga saker... tjockade oss framför en film, moa sover för hon är astrött... lovade att väcka henne 12, så ska göra det! ;) chillar typ bara, lyssnar på musik, är vid facebook, ska kolla bloggar osv, men vi hörs senare någon gång! puss ♥

Hanna, tack så mycket! kommer alltid älska dig ♥ du har alltid funnits här för mig, du är som en äkta SYSTER för mig! du är verkligen en vän jag alltid kan prata med om allt, du finns alltid där när jag behöver dig. hanna, jag älskar dig! du & jag förevigt.. ♥♥♥
Våra minnen är obeskrivliga!


Kommentera inlägget nedan ↓

Vad heter du, lilla vän?
Lika lat som mig alltså? ;)

Din mejl:

Blogg/hemsida?:

Något på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0