Skola imorgon...

Snackar skype med min pojkvän. Städar också och dunkar musik. Imorgon är det skola, inte taggad.. Men skolan är viktig för ens framtid så det är bara att bita ihop! Jag & mois ska försöka vara nyttigare nu till nästa sommarlov. Får väl se hur det går. Läsk är ingen svår match för mig att klara eftersom jag nästan aldrig dricker läsk längre, förutom när det bara är det som finns. Godis och chips har jag inte heller så svårt att stå emot, men GLASS kan jag fan inte må bra utan... Men det bryr jag mig inte om att jag äter ;) I helgen har jag varit med i 4 grenar och fått guld i alla, är dock bara nöjd med en gren jag tävlade i. Men guld är väl bra.

jag älskar dig. ♥

Postat av: Tobias

Jag älskar dig också hjärtat <3

2012-08-19 @ 21:47:12

Kommentera inlägget nedan ↓

Vad heter du, lilla vän?
Lika lat som mig alltså? ;)

Din mejl:

Blogg/hemsida?:

Något på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0