NORRLANDSMÄSTERSKAPEN!

Hej!
Slutade 12.20 idag, slutar den tiden varje fredag :)
Just nu lyssnar jag på musik och är med Emilia. Ska börja städa, kul. Haha ne inte precis ;)
Idag åker jag till Piteå och sover över där hela helgen, fyfan vad kul det ska bli!
Ska tävla i Norrlandsmästerskapen och alla sover över i en skola. Det är en lagtävling och jag tävlar ju i Norrbotten och tävlar mot folk från västerbotten, härjedalen, gästrikland osv. FAN VAD ROLIGT DET SKA BLI! och på lördag har vi alltid en aktivitet som alltid varit roligt! typ bowla, bada eller något sånt. Kommer även träffa Oscar, saknar honom jätte mycket! ♥ LÄNGTAR SUPERMYCKE!
 
 
En bild på finisen & jag som jag är med nu ♥
 


Kommentera inlägget nedan ↓

Vad heter du, lilla vän?
Lika lat som mig alltså? ;)

Din mejl:

Blogg/hemsida?:

Något på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0