Luleåkalaset

Godmorgon!
Vaknade precis. Egentligen kan jag inte säga att det är morgon... Men för mig är det morgon.
Idag ska jag på luleåkalaset med Nellie, Ellen, Gustav och Anton. Och våra ''mammor'' eftersom alla våra föräldrar är jätte bra kompisar. Jag kommer väl vara forever alone ganska mycket tror jag eftersom jag inte åker någonting..
Vi ska gå på kvällen, så nu på dagen har jag ingen aning om vad jag ska göra.
Imorgon ska min mamma till avan till dom föräldrarna som vi ska på luleåkalaset med. Dom har någon bokcirkel. Då ska jag också dit, kan sova hos någon men jag vet inte hur det blir.. För det var tänkt att Tobias skulle komma på Lördag och han är i stan innan 11 och då är väl inte jag hemma.. Men mamma har sagt att jag får komma hem sent på natten istället, men jag får se hur jag gör.
 


Kommentera inlägget nedan ↓

Vad heter du, lilla vän?
Lika lat som mig alltså? ;)

Din mejl:

Blogg/hemsida?:

Något på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0