LAG SM I GÖTEBORG, ÅKER IDAG!

Sitter utanför No salen. Har No lektion när som helst, vi jobbar om människokroppen. Har lunch någon gång vid 11.  Slutar någon gång innan tre tror jag. Igår var jag med Tobias som sagt, vet faktiskt inte om jag skrev något om det. Vi gjorde inget speciellt, chillade, umgicks, åkte till storheden osv. Saknar honom redan! Idag åker jag till Göteborg och har tävling i helgen! är hemma på måndag. Jag har lag SM och jag ska försöka göra pers! det är mitt mål! Så nu kör vi Luleå! 
Vi åker tåg och jag sover i samma kupe som Noomi och Rosa! blir grymt.
Bara 3 i våran sovvagn. Vi har även blivit sponsrade av SSAB så vi fick 10 000 kr av dom så vi kommer sova på hotell! så himla grymt, och jag får sova med Noomi och bara vi i det rummet. SÅ HIMLA CHILL! KOMMER BLI SVINKUL! TAGGA,TAGGA,TAGGA!
 
Jag och Noomi tog den här bilden i Göteborg i somras, när vi var på världsungdomsspelen ;)
 
 


Kommentera inlägget nedan ↓

Vad heter du, lilla vän?
Lika lat som mig alltså? ;)

Din mejl:

Blogg/hemsida?:

Något på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0